სilabusi
2013-2014 სასწავლო წელი
maswavleblis
saxeli , gvari : მარიამ
მაჭარაშვილი
sagnis dasaxeleba : ინგლისური
ენა
swavlebis kursi II კლასი
d.II
moswavleTa
raodenoba 9
saswavlo disciplinis
statusi mocemul klasSi erovnuli
saswavlo gegmiT gaTvaliswinebuli savaldebulo sagani
saswavlo sagnis
xangrZlivoba , saaTebis raodenoba :
sul : 70
I semestri 28
II semestri 42
saswavlo sagnis
mizani : უცხოურ ენაზე ზეპირმეტყველების
უნარის განვითარება.
saswavlo kursis amocanebi:
მოსწავლეებმა შეიყვარონ ენის სწავლის პროცესი
და თვით უცხოური ენა და კულტურა.
saswavlo sagnis aucilebeli sabaziso kompetenciebi:
მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება,
მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა.
მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
მოსწავლეს
შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
M
მisaRwevi
Sedegebi:
1.
zogad sagnobrivi მოსწავლემ სახალისოდ მიიჩნიოს ენის სწავლის პროცესი.
2.
adaptaciur sasicocxlo მოსწავლემ შეიძინოს ის აუცილებელი
უნარ-ჩვევები, რომლებიც აუცილებელია ეფექტური
კომუნიკაციის განსახორციელებლად.
3. specifikuri
sagnobrivi ტექსტების წაკითხვა და მარტივი სიტყვების და წინადადებების სწორად წერა
saswavlo kursis Sefaseba; (Sefasebis
tipebi) mimdinare ganmaviTarebeli,
waxalisebis formebi: madloba, Seqeba. Mmadlobis baraTis gagzavna mSobelTan.
თარიღი
|
თემის
დასახელ.
|
სტანდარტის
შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შესაბამისი
აქტივობები
|
რესურსები
|
შენიშვნა
|
17.09.13
|
Revision 1
1
|
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე
წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
|
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
კალამი,
ფანქარი,
|
|
19.09
24.09
26.09
01.10
03.10
08.10
10.10
|
Unit 1
Hello,
Mr. Jolly
7
1.
Grammar
2.
Listen and read
3.
Grammar in
conversation.
4.
A toy shop
5.
Reading
comprehension
6.
Phonics
7.
Writing
|
უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.
·
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ ფორმულებს და
მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის
გასატეხებს;
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და
მასწავლებელთან
თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
უსმენს თანაკლასელებს, მასწავლებელს;
·
თანატოლს ეხმარება იმ საკითხებში, რომლებშიც თვითონაა ძლიერი;
·
ცდილობს, მეწყვილესთან ერთად გადაჭრას
დასმული ამოცანა.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
15.10
17.10
22.10
24.10
29.10
31.10
05.11
|
Unit
2
Mr.
Jolly’s shop
7
1.Grammar
2.
Listen and read
3.
Grammar in conversation
4.
At school
5.
Reading comprehension
6.
Phonics.
7.
writing
|
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
lნაწერიდან ან ნაბეჭდი
წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს.
უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის
ორგანიზება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
უვლის და აწესრიგებს სასწავლო ნივთებს;
·
მოაქვს საჭირო ნივთები;
·
ახერხებს ყურადღების კონცენტრირებას;
·
ცდილობს, დაიცვას დროის ლიმიტი ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
ზეპირად კითხულობს ლექსებს, გათვლებს, ასრულებს სიმღერებს;
·
იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის
გასატეხებს;
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
07.11
12.11
14.11
19.11
21.11
26.11
|
Unit
3
Good
morning
6
1.
Grammar
2.
Listen and read
3.
Grammar in
conversation
4.
Fast and slow
5.
Phonics.
6.
Writing.
|
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მოკლედ პასუხობს კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე,
ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (საკუთარი თავის შესახებ - რა აქვს, რა ჰყავს, რა ჰქვია, რას აკეთებს, რომელი
მოსწონს, რომელი უნდა- ასახელებს ან მიუთითებს შესაბამის ილუსტრაციას და სხვა);
·
მარტივი ნაკეთობების, თვალსაჩინოებების დამზადებისას
იყენებს ცალკეულ სიტყვებს (მომეცი, მინდა
და სხვა).
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
·
ავსებს ნაკლულ ტექსტს საჭირო
ინფორმაციით (გამოტოვებული
სიტყვებით).
·
ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.
უცხ.დ.II.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას;
·
ქმნის რესურსებს და იყენებს მათ (მაგ.,
ბარათს, ლოტოს, ნახატს, კოლოფს და სხვა);
·
სვამს შეკითხვებს და ითხოვს დახმარებას, როდესაც სიძნელეებს აწყდება.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
28.11
03.12
05.12
10.12
12.12
17.12
|
Unit
4
Bella
and Biffo
6
1.
Grammar.
2.
Listen and read.
3.
Grammar in
conversation.
4.
Jimbo
5.
Reading
comprehension.
6.
Phonics and
writing.
|
უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
როდესაც მოსწავლე:
·
ილუსტრაციების, სათაურის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს
ტექსტის შინაარსის შესახებ;
·
ჩანაწერის ან უშუალო მეტყველების მოსმენისას ეყრდნობა
არავერბალურ ელემენტებს (მაგ., ხმის ტემბრს,
სხვადასხვა ტიპის ხმაურს, ინტონაციას, მიმიკას, ჟესტიკულაციას);
უცხ.დ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
დამახსოვრებულ სიტყვებში ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს
მათ შესაბამის ბგერებთან;
·
შიფრავს და
ხმამაღლა კითხულობს სიტყვებს,
მოკლე წინადადებებს.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
19.12
|
Revision 2
1
|
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე
წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
||
End of first
semester
|
|||||
21.01.14
23.01
28.01
30.01
04.02
|
Unit
5
Mrs
Goody and Pirate Jack
5
1
New words and grammar
2
Listen and read
3
Grandpa’s shop
4
Action song
5
Writing
|
უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.
·
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ ფორმულებს და
მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის
გასატეხებს;
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და
მასწავლებელთან
თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
·
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:უსმენს თანაკლასელებს,
მასწავლებელს;
·
თანატოლს ეხმარება იმ საკითხებში, რომლებშიც თვითონაა ძლიერი;
·
ცდილობს, მეწყვილესთან ერთად გადაჭრას
დასმული ამოცანა.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
06.02
11.02
13.02
18.02
20.02
|
Unit
6
Happy
birthday
5
1
New words and grammar
2
Listen and read
3
Reading: a descriptive text
4
Grammar in conversation
5
Writing: a descriptive text.
|
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
lნაწერიდან ან ნაბეჭდი
წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს.
უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის
ორგანიზება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
უვლის და აწესრიგებს სასწავლო ნივთებს;
·
მოაქვს საჭირო ნივთები;
·
ახერხებს ყურადღების კონცენტრირებას;
·
ცდილობს, დაიცვას დროის ლიმიტი ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
ზეპირად კითხულობს ლექსებს, გათვლებს, ასრულებს სიმღერებს;
·
იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის
გასატეხებს;
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
25.02
|
Revision 3
1
|
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე
წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
|
თამაში
|
||
27.02
04.03
06.03
11.03
13.03
|
Unit
7
5
1
Where is king Tub? New words and grammar.
2
Listen and read
3
Grammar in conversation.
4 Reading: a text with repeated language.
5
Writing: text with repeated language.
|
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მოკლედ პასუხობს კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე,
ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (საკუთარი თავის შესახებ - რა აქვს, რა ჰყავს, რა ჰქვია, რას აკეთებს, რომელი
მოსწონს, რომელი უნდა- ასახელებს ან მიუთითებს შესაბამის ილუსტრაციას და სხვა);
·
მარტივი ნაკეთობების, თვალსაჩინოებების დამზადებისას
იყენებს ცალკეულ სიტყვებს (მომეცი, მინდა
და სხვა).
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
·
ავსებს ნაკლულ ტექსტს საჭირო
ინფორმაციით (გამოტოვებული
სიტყვებით).
·
ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.
უცხ.დ.II.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას;
·
ქმნის რესურსებს დაიყენებს მათ (მაგ.,
ბარათს, ლოტოს, ნახატს, კოლოფს და სხვა);
·
სვამს შეკითხვებს და ითხოვს დახმარებას, როდესაც სიძნელეებს აწყდება.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
18.03
20.03
25.03
27.03
01.04
|
Unit
8
This
is my family.
5
1
New words and grammar.
2
Listen and read
3
grammar in conversation.
4
Reading: a description of a room
5Writing:
a descriptive text.
|
უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
როდესაც მოსწავლე:
·
ილუსტრაციების, სათაურის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს
ტექსტის შინაარსის შესახებ;
·
ჩანაწერის ან უშუალო მეტყველების მოსმენისას ეყრდნობა
არავერბალურ ელემენტებს (მაგ., ხმის ტემბრს,
სხვადასხვა ტიპის ხმაურს, ინტონაციას, მიმიკას, ჟესტიკულაციას);
უცხ.დ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
დამახსოვრებულ სიტყვებში ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს
მათ შესაბამის ბგერებთან;
·
შიფრავს და
ხმამაღლა კითხულობს სიტყვებს,
მოკლე წინადადებებს.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
03.04
08.04
10.04
15.04
24.04
|
Unit
9
Miss
silver
5
1
New words and grammar.
2
Listen and read
3
grammar in conversation.
4
Reading: rhyming poems
5
Writing: completing and listening to rhyming poems
|
უცხ.დ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდიალოგების/მონოლოგების გაგება.
·
ამოიცნობს ნასწავლ სიტყვებს, გამოთქმებს, ენობრივ ფორმულებს და
მათზე დაყრდნობით რეპლიკებსა და წინადადებებს აკავშირებს შესაბამის ილუსტრაციასთან.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის
გასატეხებს;
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და
მასწავლებელთან
თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
·
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:უსმენს თანაკლასელებს,
მასწავლებელს;
·
თანატოლს ეხმარება იმ საკითხებში, რომლებშიც თვითონაა ძლიერი;
·
ცდილობს, მეწყვილესთანერთად გადაჭრას
დასმული ამოცანა.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
29.04
|
Revision 4
1
|
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე
წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
|
თამაში
|
||
01.05
06.05
08.05
13.05
15.05
|
Unit
10
The
space rocket
5
1
new words and grammar.
2
listen and read
3
Grammar in conversation.
4
Reading: information text.
5
Listening: following instructions
|
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
lნაწერიდან ან ნაბეჭდი
წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს.
უცხ.დ.II.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის
ორგანიზება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
უვლის და აწესრიგებს სასწავლო ნივთებს;
·
მოაქვს საჭირო ნივთები;
·
ახერხებს ყურადღების კონცენტრირებას;
·
ცდილობს, დაიცვას დროის ლიმიტი ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას.
უცხ.დ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის
აღქმა, მიბაძვა-გამეორება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
ზეპირად კითხულობს ლექსებს, გათვლებს, ასრულებს სიმღერებს;
იმეორებს მასწავლებლის მიერ
წარმოთქმულ ბგერებს, სიტყვებს, მოკლე ფრაზებს, ენის გასატეხებს;
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
20.05
22.05
27.05
29.05
03.06
|
Unit
11
Up
in space.
5
1
new words and grammar.
2
listen and read
3
grammar in conversation.
4
reading: text with repeated language
5
Writing: a description of a scene.
|
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მოკლედ პასუხობს კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე,
ან რეაგირებს მათზე არავერბალური საშუალებებით (საკუთარი თავის შესახებ - რა აქვს, რა ჰყავს, რა ჰქვია, რას აკეთებს, რომელი
მოსწონს, რომელი უნდა- ასახელებს ან მიუთითებს შესაბამის ილუსტრაციას და სხვა);
·
მარტივი ნაკეთობების, თვალსაჩინოებების დამზადებისას
იყენებს ცალკეულ სიტყვებს (მომეცი, მინდა
და სხვა).
უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასოებს წერს წესების
დაცვით (სტრიქონზე განლაგება, ზომა, მოხაზვის მიმართულება);
·
ავსებს ნაკლულ ტექსტს საჭირო
ინფორმაციით (გამოტოვებული
სიტყვებით).
·
ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.
უცხ.დ.II.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას;
·
ქმნის რესურსებს დაიყენებს მათ (მაგ.,
ბარათს, ლოტოს, ნახატს, კოლოფს და სხვა);
·
სვამს შეკითხვებს და ითხოვს დახმარებას, როდესაც სიძნელეებს აწყდება.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
||
05.06
10.06
12.06
|
Unit
12
Welcome
home
5
1 new words and grammar.\ listen and read
2.grammar in conversation\
Reading: a story with a familiar setting
3
Writing: a story with a familiar setting
|
უცხ.დ.II.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
როდესაც მოსწავლე:
·
ილუსტრაციების, სათაურის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს
ტექსტის შინაარსის შესახებ;
·
ჩანაწერის ან უშუალო მეტყველების მოსმენისას ეყრდნობა
არავერბალურ ელემენტებს (მაგ., ხმის ტემბრს,
სხვადასხვა ტიპის ხმაურს, ინტონაციას, მიმიკას, ჟესტიკულაციას);
უცხ.დ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების
გაშიფრვა-წაკითხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
დამახსოვრებულ სიტყვებში ამოიცნობს ასოებს/ასოთშენაერთებს და აკავშირებს
მათ შესაბამის ბგერებთან;
·
შიფრავს და
ხმამაღლა კითხულობს სიტყვებს,მოკლე წინადადებებს.
|
მოსმენა,
ლაპარაკი,
კითხვა,
წერა
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
|
Revision
5
1
|
უცხ.დ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს უმარტივესი ინსტრუქციების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., ადექი, დაჯექი, მოდი დაფასთან, გადაშალე
წიგნი და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
|
თამაში
|
სასწავლო
ბარათები,
მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული,
გრამატიკის
წიგნი,
კალამი,
ფანქარი,
დისკი(CD\DVD),
კომპიუტერი
მაგნიტოფონ
|
Casino Roll
ReplyDeleteCasino Roll. All new slots added daily with a new bonus. See all new casino 벳 인포 roll casino roll bonuses in one place. Get 강원 랜드 쪽박 걸 가격 bonus spins, free 슬롯 머신 규칙 spins, 해외토토배당 Rating: 2.8 · 골드머니 14 votes